Брой 232 (1990), 03-12-2019
Ежедневен бюлетин
ISSN 1314-5320

Валутни курсове

НОВИНИ ОТ БРАНШОВИ ОРГАНИЗАЦИИ

Българската модна асоциация с щанд на White Label Expo в Лондон


Деан Манев, зам.-председател на БМА, Татяна Койчева - СТИВ, Лондон, и Силвия Кабаиванова, председател на БМА

Световното изложение за електронна търговия и стоки с бял етикет - White Label World Expo, се състоя в изложбения център Excel London в английската столица.

Българската модна асоциация (БМА) взе участие със собствен щанд, на който представи облекла и аксесоари от различни български производители, сред които марките за дамски облекла Рени Стил и Wolf Walley, дамско и мъжко бельо с марка Бижу, бански костюми от Maya Ilieva, ръчно рисувани шалове на художника Дилян Дочев - DiL, чорапи от Феникс 94, мъжки ризи от Буламмас, рокли с детски рисунки Dress to Impress и други. Според представителите на БМА  има интерес към тези продукти и  са осъществени ползотворни контакти с чуждестранни купувачи.

Основен акцент на изложението беше електронната търговия като най-бързо развиващ се канал за продажби. Whitel Label World Expo беше домакин на 200 лектори експерти по електронна търговия, а основните теми бяха свързани с онлайн продажбите в Amazon, Ebay и други платформи, маркетинг и бизнес услуги, международно законодателство, опаковки и доставки. Българската модна асоциация се срещна с представители на Amazon, Ebay, Shopit, PPC Room, Simply VAT и други, като обсъди сътрудничество с тях във връзка с разработваната от асоциацията платформа за онлайн продажби в Европа.

Подкрепата си заяви и Посолството на България в Лондон в лицето на Татяна Койчева, съветник по икономическите и търговските въпроси, която лично посети щанда на БМА - единственият български щанд на панаира, и се срещна със Силвия Кабаиванова и Деан Манев.

Българската модна асоциация получи покана за провеждането на ревю в посолството на България в Лондон, като госпожа Койчева се ангажира да сътрудничи за популяризирането на българската мода в една от световните фешън столици - Лондон.

"Необходимо е обединение на българските марки, чиито продукти не отстъпват по качество и дизайн на останалите, показани на панаира. Важна стратегия, на която трябва да се наблегне, е производството на устойчива мода, в кратки срокове и малки количества", сподели  Деан Манев, зам.- председател на БМА.

"От 20 години работя за популяризирането на българската мода. Смятам, че все повече фирми осъзнават необходимостта от създаване и продажба на собствен продукт. Нашата цел е да помогнем този продукт да достигне до Европейския пазар", допълни Силвия Кабаиванова, председател на БМА.

 

НОВИНИ ОТ БТПП
Днес БТПП ще обяви класацията „ТОП 100 - фирми, водещи в икономика на България”©
Обработени са над 6500 финансови отчета на фирми от реалния сектор, които генерират 78.6% от БВП на страната за 2018 г. Още
Покана за заключителна конференция по проект "ДИГИТАЛНИ МСП - Стимулиране приноса на МСП в реализирането на политиките за дигитализиране на икономиката"
НОВИНИ ОТ БРАНШОВИ ОРГАНИЗАЦИИ
Българската модна асоциация с щанд на White Label Expo в Лондон
Посолството на България в Лондон заяви подкрепата си за бъдещи съвместни инициативи Още
Семинар на тема: Задължения на брокерите на недвижими имоти по Закона за мерките срещу изпирането на пари - основни практически насоки
Организиран от Национално сдружение Недвижими имоти на 13 декември 2019 г. Още
ЗА ОБЩЕСТВЕНО ОБСЪЖДАНЕ
Предложения за намаляване на административната тежест и подобряване на административното обслужване при регулаторните режими в обхвата на Закона за електронното управление
ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ
Нова електронна услуга на Патентното ведомство - „Европейски патент за територията на Република България“
ИНФОРМАЦИЯ ОТ СТИВ
Участие на европейски компании в казахстански търгови процедури
СТИВ – Нур-Султан Още
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Национално участие в Международно изложение за индустриални технологии и оборудване HANNOVER MESSE 2020
20-24 април 2020, гр. Хановер, Германия Още