Назад

Търговска мисия в САЩ, 18-27.10.2022 г.


В периода 18-27.10.2022 г. Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП), съвместно със сдружение „Българска финтех асоциация“,  организира участието на български малки и средни предприятия в Търговска мисия в САЩ. Предвиждат се бизнес събития в Сан Франциско, Лос Анджелис и Лас Вегас, включващи и посещение на най-голямото събитие за финансово-технологичния бранш отвъд океана – Money 20/20-US. Програмата на търговската мисия се изготвя в партньорство с Българската финтех асоциация и Българското посолство във Вашингтон и др.

Поканени за участие в търговската мисия са български малки и средни предприятия от следните сектори на икономиката: информационни и комуникационни технологии (ИКТ), опериращи в сферата на финтех, киберсигурност, дигитална трансформация на индустриални процеси.

Money 20/20 Лас Вегас стартира през 2012 година и 10 години по-късно се превръща в най-голямото финтех събитие в САЩ. През 2021 г., въпреки пандемията, Money 20/20 събира над 8000 души и 2800 компании. Събитието успява да събере на едно място иновативните финтех Klarna, Plaid, Mastercard, Visa, American Express и др., фондове за рисков капитал,  технологични гиганти като Amazon, Google, Meta, IBM, Uber, както и традиционните банкови институции Bank of America, Citi, HSBC, J.P. Morgan и др.

Очакванията за изданието през 2022 г. са панелни дискусии с някои от най-изявените в брашна, между които Kathryn Van Nuys, от AWS, Gregory Cunningham от U.S Bank, Nadou Lawson, от Stripe, Morgan McKenney от Provenance Blockchain Foundation и др. Всички те се обединяват около идеята за предоставяне на все по-висока стойност на клиентите във финансовия свят чрез нови продукти и услуги. През годините Money 20/20 Лас Вегас се превръща не само в събитие от най-висок ранг, а в определяща бъдещето на парите среща на най-големите световни имена във финансовата индустрия.

За участие в търговската мисия, ИАНМСП поема всички разходи, свързани с осигуряването на превоз (самолет, влак, автобус); трансфери и вътрешен транспорт; хотелско настаняване за един представител на предприятие; наем зали за организирането на двустранни срещи; техническо оборудване; кетърингови и преводачески услуги; разходи за входни такси за посещение на нетуъркинг събития и друг вид разходи, свързани с основния предмет на мисията.

Предприятията, участници в търговската мисия, следва да поемат разходите за дневни, медицинска застраховка и други от личен характер, свързани с командироването и пребиваването на определения от тях представител.

Изисквания към кандидатите, необходими документи и правила за поведение ТУК